If you haven't married yet, think it again..!

- "Αγάπη μου, δεν νομίζεις ότι μετά από δέκα χρόνια σχέσης είναι καιρός να παντρευτούμε;"
- "Και ποιος θα μας πάρει;"

----------------------------

- "Μαρία, κέρδισα το Joker!!"
- "Αγάπη μου, είναι καταπληκτικό!"
- "Γρήγορα, ετοίμασε τις βαλίτσες.."
- "Αχ, που θα πάμε, τι ρούχα να πάρω, χειμωνιάτικα ή καλοκαιρινά;"
- "Πάρτα όλα Μαράκι, εσύ πας στη μάνα σου.."

----------------------------

Μετά από 20 χρόνια γάμου, το ζευγάρι πάει κρουαζιέρα.
Μια νύχτα με πανσέληνο βρίσκονται στο κατάστρωμα και με πολύ ρομαντική διάθεση λέει η γυναίκα:
- "Αγάπη μου, αν έπεφτα στη θάλασσα θα μ' έσωζες;"
- "Αν σου πω ναι.. θα πέσεις;"

----------------------------

Δύο φίλοι:
- "Μετά από 20 χρόνια γάμου είμαι ακόμα ερωτευμένος με την ίδια κοπέλα.."
- "Καταπληκτικό..!"
- "Ελπίζω, μόνο, να μην το μάθει η γυναίκα μου!"

----------------------------

Ο τελευταίος καυγάς με την γυναίκα μου ήταν δικό μου λάθος..
Με ρώτησε "Τι έχει η τηλεόραση";
Και εγώ απάντησα "Σκόνη"..

----------------------------

Στην αρχή ο Θεός δημιούργησε τη Γη και μετά αναπαύτηκε.
Κατόπιν δημιούργησε τον άντρα και μετά αναπαύτηκε.
Στο τέλος ο Θεός δημιούργησε τη γυναίκα.
Από τότε ούτε ο Θεός ούτε ο άντρας αναπαύτηκαν ξανά..

----------------------------

- Ξέρετε ποια είναι η ποινή για την διγαμία;
- Να έχετε δύο πεθερές.

----------------------------

Συζήτηση μεταξύ πατέρα και γιου:
- "Μπαμπά ξέρεις τι άκουσα; Σε κάποιες χώρες της Αφρικής ο άντρας δεν γνωρίζει την γυναίκα που θα παντρευτεί μέχρι την ημέρα του γάμου τους."
- "Αυτό παιδί μου συμβαίνει σε όλες τις χώρες, παιδί μου.."

----------------------------

Ένας άντρας έβαλε μικρή αγγελία σε εφημερίδα "Ζητείται σύζυγος".
Την επόμενη μέρα έλαβε εκατοντάδες γράμματα.
Όλα έλεγαν το ίδιο πράγμα:
- "Μπορείς να πάρεις την δική μου".

----------------------------

Συζήτηση μεταξύ δύο ανδρών:
- "Η γυναίκα μου είναι ένας άγγελος!!" λέει ο πρώτος με υπερηφάνεια..
- "Πραγματικά είσαι πολύ τυχερός. Η δικιά μου δυστυχώς ζει ακόμα.." του απαντά ο άλλος!

----------------------------

Αν θέλεις η γυναίκα σου να σε ακούει και να δίνει την δέουσα προσοχή σε αυτά που λες, τότε ξεκίνα να παραμιλάς στον ύπνο σου..!

----------------------------

Κάποιος άντρας δήλωσε: "Δεν είχα καταλάβει τι σημαίνει πραγματική ευτυχία μέχρι που παντρεύτηκα. Αλλά δυστυχώς τότε ήταν πολύ αργά".

----------------------------

Συζήτηση μεταξύ πατέρα και γιου:
- "Μπαμπά πόσο κοστίζει για να παντρευτεί κάποιος;"
- "Δεν ξέρω παιδί μου. Εγώ ακόμα πληρώνω.."

----------------------------

Πηγαίνω τη γυναίκα μου παντού, αλλά πάντα βρίσκει το δρόμο για να γυρίσει..

----------------------------

Ρώτησα την γυναίκα μου:
-"Που θέλεις να πάμε για την επέτειο μας;"
-"Κάπου που δεν έχω πάει καιρό".
Έτσι της πρότεινα την κουζίνα!

----------------------------

Πάντα κρατιόμαστε χέρι - χέρι. Αν την αφήσω, ψωνίζει..!

Τρελαμένοι..
Χωρίς κακία.. ;)