Νέο όπλο για τους διαφημιστές

Η προσωπική μας ταυτότητα έχει αποκτήσει νέο νόημα στην ψηφιακή εποχή, καθώς βασικά στοιχεία όπως το όνομά μας, η διεύθυνσή μας και η ηλικία μας έχουν περιέλθει σε δεύτερη μοίρα σε σχέση με τις συνήθειές μας στο Internet και τα sites που επισκεπτόμαστε. Συστήματα και τεχνολογίες που παρακολουθούν αλλά και ερμηνεύουν τη συμπεριφορά μας στο Internet για να μπορέσουν να προβλέψουν και τις μελλοντικές μας κινήσεις, υπάρχουν από τις αρχές της δεκαετίας αλλά μόλις τώρα αρχίζουν να ωριμάζουν αποτελώντας το καινούργιο χρυσωρυχείο στο δίκτυο.
Οι νέες τεχνολογίες μπορούν να παρακολουθήσουν τα sites που επισκέπτεστε, να δημιουργήσουν ένα προφίλ για εσάς και να φτάσουν έτσι στα προϊόντα που πιθανώς να σας ενδιαφέρουν.
Σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες, το ποσό των χρημάτων που ξοδεύεται σε τέτοιες στοχευόμενες διαφημίσεις, θα διπλασιαστεί από τα 575 εκατομμύρια δολάρια το 2007στο 1 δισ. δολάρια το 2008. Μέχρι το 2011 αυτό το ποσό θα φτάσει στα 3,8 δισ. δολάρια και όλα αυτά βέβαια μόνο στην αγορά των ΗΠΑ. "Όταν βλέπω διαφημίσεις που με ενδιαφέρουν και μου δίνουν τη δυνατότητα να κερδίσω παράλληλα και κάποιο δώρο, είμαι ένας αρκετά χαρούμενος χρήστης του Internet", δήλωσε ο Bill Gossman, CEO της διαφημιστικής Revenue Science, περιγράφοντας με τον καλύτερο τρόπο πώς ακριβώς βλέπουν το μέλλον οι διαφημιστές εταιρείες.

Πηγή: Reuters - Otenet